Alla inlägg under april 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 10 april 2014 10:16

Igår kväll kom jag hem ifrån Borås där jag vart en 2 veckor tillbaka, har verkligen vart helt blandade känslor där nere både massa skratt, tårar, surighet och glädje..
Det värsta som hände var ju att min lille gris Spiros var tvungen att somna in :'( fyyy faaan vad jobbigt det var, har liksom aldrig fastnat så mycket för en hund som jag gjorde för han, han betydde verkligen ALLT för mig och nu finns han inge mer :'(..
Det bästa var väl att jag och Kids mamma fick ett super avslut då hon också ska somna in idag :( var fruktansvärt rädd för henne innan.
Sen har jag även piercat mig där nere :P är sjukt nöjd men faaaaa aaaaan vad ont det gjorde finns inte ens ord för smärtan...
Sen har jag ju haft väldans kul med alla verkligen, vart lite jobbigt att lämna dom men åker snart tillbaka :D

Butch kids pappa, sååå underbar <3

Jag och Kids mamma Svea <3

Min älskade lille gris :'( <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards