Alla inlägg under mars 2015

Av Jennie Jakobsson Johansson - 30 mars 2015 18:30

Vet inte riktigt hur många gånger jag har bestämt mig för att börja blogga igen så vi säger väl att de är fjärde gången gillt ;)..

Den senaste veckan har inte varit min vecka precis, jag har varit rätt deppig och lätt irriterad, känt mig slutkörd på något konstigt sätt fast jag är sjukskriven och inte anstränger mig speciellt mycket om dagarna. .

Om jag själv får spekulera i detta så tror jag att de har med att göra att det har varit rätt livat här hemma även på barnfria veckan, och jag behöver typ hinna vila upp mig någon dag i månaden för att orka med allt gap och skrik. .

Så för att få lite "semester" så har jag bestämt mig för en långvistelse i Stockholm denna gång, väldigt tråkigt bara att jag och Krille typ aldrig får va själva längre.. men men!

Idag har det verkligen inte hänt ett skit här hemma, jag är dunder förkyld och har en hosta från hell. Spydde som en gris gjorde jag också imorse.. Krille är inte Heller på topp, och ena ungen hoppar på kryckor medans dom andra 2 är också orkeslösa. . Får ju panik av att halva huset sover, även fast jag ligger nerbäddad i ett annat rum.. jaja det är inte mycket att göra åt, nu ska fortsätta kolla på vampire Diaries :)

Hejsvejs :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards