Direktlänk till inlägg 20 november 2014

Min älskade lilla gris :'(

Av Jennie Jakobsson Johansson - 20 november 2014 20:42

Jag trodde aldrig att man kunde få så starka band och älska ett djur så mycket innan du kom in i mitt liv. Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, din oförberedda bortgång vart alldeles för jobbig och mitt hjärta kommer aldrig bli helt igen :'(
Det har nu gått 8 månader och jag kan fortfarande inte riktigt inse att du aldrig mer kommer tillbaka till mig :'( saknaden efter dig börjar smått utveckla sig till en panik känsla jag inte riktigt kan hantera.
Hela denna händelse har blivit ett trauma för mig och jag tror att det är dags för mig att börja vänja mig med att vara deprimerad för ingenting kommer någonsin bli som det var när du fanns vid min sida :'(
Älskar dig Spiros <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det allra bästa att göra när man mår som sämst är verkligen att ta sig ut till stallet, man får sån ro i kroppen och allt jobbigt bara "poff" borta.. det är såå jävla skönt! Men den där motivationen och orken till att ta sig ut från lägenheten finns ...

Fan vad jag hatar mitt värdelösa liv, jag är såå jävla less på allt. Jag ångrar att jag skaffa barn, jag ångrar absolut inte min älskade son men pga att han finns så finns jag. Jag är så jävla trött på att kämpa för att hålla mig på banan, jag är så ...

Jag tycker verkligen inte om att vara nedstämd jag verkligen HATAR alla jävla negativa känslor för dom tar så otroligt mycket energi av en! Jag är så jävla LESS på att vara ledsen, jag är så jävla LESS på att känna mig missförstådd och det "svarta...


Igår var det 1 år sen min älskade lille Spiros lämnade mig.. det sägs att sorg blir lättare med tiden men det kan jag verkligen inte hålla med om! Han var min bästa vän min soulmate och allt skulle vara så extremt mycket lättare om jag hade min lill...

Vet inte riktigt hur många gånger jag har bestämt mig för att börja blogga igen så vi säger väl att de är fjärde gången gillt ;).. Den senaste veckan har inte varit min vecka precis, jag har varit rätt deppig och lätt irriterad, känt mig slutkörd ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards