Alla inlägg under november 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 20 november 2014 20:42

Jag trodde aldrig att man kunde få så starka band och älska ett djur så mycket innan du kom in i mitt liv. Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, din oförberedda bortgång vart alldeles för jobbig och mitt hjärta kommer aldrig bli helt igen :'(
Det har nu gått 8 månader och jag kan fortfarande inte riktigt inse att du aldrig mer kommer tillbaka till mig :'( saknaden efter dig börjar smått utveckla sig till en panik känsla jag inte riktigt kan hantera.
Hela denna händelse har blivit ett trauma för mig och jag tror att det är dags för mig att börja vänja mig med att vara deprimerad för ingenting kommer någonsin bli som det var när du fanns vid min sida :'(
Älskar dig Spiros <3

Av Jennie Jakobsson Johansson - 12 november 2014 16:00

2ndra dagen jag är själv nu och snart börjar jag fan klättra på väggarna. .. asså på riktigt? ? Hur ska jag klara av detta?? Finns ju inte ett skit att göra heller, om jag hade haft pengar skulle jag fan gått till gymmet och skaffat ett medlemskap då skulle jag ju iallafall ha något att göra..
Men nu så får jag liksom halvligga i fåtöljen och glo in i väggen från morgon till kväll och hoppas på att mobilen ringer liite då och då så jag iallafall kan få liite sällskap medans jag röker typ.. gaaah ?
och jag har ju ingen aptit över huvudtaget i dag har jag fått i mig en kopp kaffe ...
Och jag har fan myror i hela kroppen, nu vill jag bara att kl ska bli 22 så jag har någonting att göra i cirkus 40 min..
känner mig så sjuuukt uttråkad. .

Blääääääää....

Av Jennie Jakobsson Johansson - 11 november 2014 23:53

Paradise hotell är nog de enda som gör mina dagar i ensamheten, och kvällens avsnitt fick mig fan att böla haha men asså jasse verkar vara en sån jävla stört skön brud och de är fan hon jag tyckt om mest i säsongens paradise.. men men det är ju ett spel så, och Kian och Paow är ju fortfarande kvar :)

Nu är snart denna dagen över också, första dagen jag är helt ensam på 3 veckor och tycker jag klarat de rätt bra faktiskt. . Det är tur att jag har mobilen, annars vette fan om jag hade klarat mig lika bra :P
Är ju rätt trist att sitta i en nästan tom lägenhet helt ensam och inte känna en jävel i denna by får se hur länge jag klarar detta utan att börja klättra på väggarna eller gå in i någon depression igen.

Pratade med en barndomsvän idag och hon å hennes man har planer på att flytta ner mot Göteborg och det var jävligt kul att höra :) hoppas dom hittar något place inom kort för då har jag iallafall någon att umgås med, och Ylva är så jävla störd och vi har så jävla kul ihop också hahaha har mycket störda minnen i hop med henne :)

Nä jag ska väl borsta tänderna och sen krypa ner under täcket till någon film och sen hoppas på att John blund kommer på besök. ..

Hare...

Av Jennie Jakobsson Johansson - 11 november 2014 14:56

Det borde fan inte vara ett måste till att skriva rubriker.. jag hatar dom.

Igår kväll skrev jag ett inlägg om en kille som betyder väldigt mycket för mig och som är på vift någonstans i världen utan mobil och utan pengar och så ingenstans att ta vägen men det inlägget har fortfarande inte kommit in...

Mitt eget "tillfrisknande " eller vad jag ska kalla det för blir liksom liggandes på hyllan när denna kille är ute och irrar runt och det kanske inte är det bästa, men jag kan inte sluta och bry mig om han.

Han är en sån fruktansvärd omtänksam, underbar och speciell människa utan dom där jävla drogerna, och det är den människan jag ser, de är den människan jag bryr mig så extremt mycket om, de är den människan jag aldrig kommer sluta kriga för ?

Nu går jag bara runt och hoppas på att få ett samtal från han att han är på behandling så kan jag andas ut och börja ta hand om mina egna problem. .

Av Jennie Jakobsson Johansson - 10 november 2014 14:10

Det känns verkligen att jag sovit i min egen säng nu i 3 dar.. jag får såå jävla ont i min rygg så jag blir bara stelare och stelare :/...
Och aptiten min börjar försvinna, mår illa av tanken på mat jag fick iallafall i mig 1 1/2 macka till frukost och det är väl det enda jag kommer äta idag..
Nu har jag tänkt att slappa lite innan det är dags att hoppa in i duschen för att sen bege sig iväg och sola innan tess ska bege sig hem mot Stockholm igen, tack för sällskapet och hoppas du kommer ner snart igen så jag slipper denna ensamhet :)..

Btw det är även min 3dje dag på min melatonan kur, så får se om jag blir lika brun som sist :P

Så stor skillnad vart det förra gången jag tog dessa brun sprutor, då tog jag 2.5ml varje dag i 1 månad och efter det åkte jag till Turkiet i 1 vecka.. så riktigt så mycket färg ska jag väl inte satsa på denna omgång, såg ju typ smutsig ut haha :P

Men när man väl tar dessa sprutor så blir man färgblind, jag såg mig själv fortfarande jätte vit medans alla andra tyckte att jag var typ svart...

Tänkte att jag ska sätta in bilder denna omgång också typ 1 gång i veckan så får man se förändringarna ;)

Av Jennie Jakobsson Johansson - 9 november 2014 15:50

Vart ju ingen hemgång för min del i torsdags då moppen min bestämde sig för att lägga av, så jävla typiskt...
Men så jag vart kvar 1 natt till hos krille, med Lina då krille skulle iväg över helgen..

I fredags kom tess ner så vi åkte hem till mig en snabbis och duschade och fixade sen drog vi tillbaka till borås gick på bolaget köpte lite mat och så upp till krille igen för att föra lite och där hemma var Linus, Sandra någon kompis till dom och så Simon och Lina..
Vi hade det rätt trevligt faktiskt, sen så åkte vi ner till stan och gick först till Harrys men där var det rätt så dött så vi drog vidare till brasseriet och där var de typ fullt sen tog vi bussen upp till trandared men alla hade däckat och porten var låst så vi vart sittandes utanför porten ett jäävla tag innan vi bestämde oss för att ringa en taxi och åka hem till mig..
Vaknade upp på lördagen med världens jävla ångest och visste knappt vart jag skulle ta vägen, jag var inte långt ifrån att ringa psyk för att lägga in mig igen, men det vart en dubbeldos av theralen istället och nerbäddad i soffan till film sen så somna jag och när jag vaknade igen så var den värsta ångesten borta..
Det här med alkohol när man äter antidepressiva är nog fan inte den bästa kombon har fan ALDRIG mått så dåligt tidigare...
Och idag då så är det tvättstugan som gäller ;)

Ha de gott...

Av Jennie Jakobsson Johansson - 5 november 2014 23:47

I söndags så kom jag och Lina hem ifrån Stockholm, jag vet inte riktigt hur länge sen det var jag skrev egentligen men jag bor numera i herrljunga en liten bondhåla på ca 9000 invånare tror jag de är.
Fick ett förstahands kontrakt på en 3a som jag flyttade in i 1 okt så de är ju exakt en månad nu, men sammanlagt så har jag vart där 1 vecka och resten i Borås hemma hos krille men skitsamma...
Sen vi kom hem så har jag varit rätt nedstämd, jag har såna mardrömmar på nätterna, paniken över att min älskade lille gris börjar komma ikapp mig och jag känner mig bara ivägen...
Vet inte vad det är, men känner mig alltid så här efter jag har vart i Stockholm... bevisar ju bara hur dåligt det är för mig att åka dit, men jag måste ju eftersom min son fortfarande bor kvar där.
Hädanefter får det bara bli åka upp över dagen så jag slipper dessa Depp perioder..
Imorgon tar jag moppen min och drar hem så mitt nedstämda humör inte går ut över krille, inget jag vill att det ska göra men det blir lätt så att den som står en närmast är den som får ta emot all skit också tyvärr. ..
Nu hoppas jag på att denna natt går fort och att jag slipper alla jobbiga mardrömmar om jag nu somnar...

Tack och hej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards