Alla inlägg under juli 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 16 juli 2014 15:43

Vart inge skrivandes igår då jag var så sjuuukt jävla trött efter jobbet så jag somnade vid 5 halv 6 och vakna när klockan ringde 5.30 imorse, dom timmarnas sömn behövdes verkligen. .

haft en riktigt soft dag på jobbet idag fanns inte mycket att göra så vart klar typ 1.5 timma innan jag egentligen skulle slutat :)

Imorgon är de sista arbetsdagen innan jag får sovmorgon :) försig så har jag utbildning på fredag mellan 8-10 men de blir iallafall 1 timma längre sömn och de gör fan mycket :P

sen på lördag ska jag äntligen få en ny lur :D blir samsung s 5 :) så längtar rätt mycket tills dess..

nää nu ska jag ta mig en macka och sen lägga mig å läsa :)

Av Jennie Jakobsson Johansson - 15 juli 2014 10:23

Nu har jag vart hemma 2 dar efter en vecka i sthlm, rätt skönt att träffa familjen, hästarna och vännerna ? var ju typ 3 månader sen jag var i sthlm sist ?.
Och nu blir det inge mer sthlm förens sista helgen i augusti då jag ska hämta hem min fin fina spirran ? ska bli sååå skönt att ku fly ut till stallet när jag inte orkar med livet hemma, jag var nog fan inte redo för att flytta ihop med en stor familj och speciellt inte när barnen har noll respekt för att andra behöver sova för att orka upp 5.30 på morgonen för att jobba... ? får se hur länge till jag kommer orka detta, annars flyttar jag.

Igår efter jobbet hann vi med både hööks och massa gos med älskade putte (mini shettis) helt sjukt att en sån liten häst kan få en att känna så mycket kärlek ? han är helt underbar ?

idag kommer det nog inte hända ett skit efter jobbet, jag ska fan gömma mig i någon vrå så jag får vara ifred och vila eftersom man inte får tillräckligt med sömn på nätterna..

nää.. nu ska jag ta en cigg och invänta att tvättmaskinen ska bli klar så jag får dra iväg på lunch ?

här är lite bilder..

Jag och min underbara syster dotter Aaliyah ?

Linda med sin fina Paleja ?

Tant Agda aka skuggan ?

Min otroligt fina Spirran ?

Jag med älskade Putte ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards