Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 4 mars 2014 21:01

Tänk att en liten liten grej kan få en att må skit bra och tvärtom, jag skulle behöva den där lilla grejen som kan få mig att må bra ett tag.. Min nedstämdhet brukar för det mesta bara komma på ett kort besök men nu känns det som att den har kommit för att stanna ett tag!
Jag vill typ ut och festa hela tiden, träffa folk som är inne i samma skit, dom som förstår än och alla är på samma nivå, är så jobbigt att hänga med folk som är hyper när man är helt tvärtom själv fast går ju inte att hänga med folk som mår ännu sämre än vad själv gör heller då blir det ju bara ännu värre..
Allt är ju bara en röra spelar ju fan ingen roll vad man gör blir ju endå bara fel... :/
Shit the same, jag hade planerat in att träffa min vän idag och hitta på något kul då vi båda mår som vi gör fast vi trivs endå skit bra i varandras sällskap, men nu fick inte jag tag på henne och det gjorde ju bara att dagen känns ennu mer värdelös!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards