Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Knark är bajs!

Av Jennie Jakobsson Johansson - 3 mars 2014 00:35

Tycker det är så fruktansvärt att det där jävla knarket existerar, tycker såå himla synd om dom som är fast i ett beroende..
Finns så många som kastar skit på folk som går på droger, men tro mig dom gör det inte för att dom tycker det är kul!
Jag har själv varit fast i ett tablett missbruk och jag började pga att jag mådde så jävla dåligt psykiskt och ville dämpa all ångest, för att slippa känna allt det där som var jobbigt, för att döva alla känslor och för att komma bort från alla måsten!
Det man inte tänker på när man är inne i missbruket är att man bara skjuter upp allt och att allt blir tusen gånger jobbigare när man måste börja bearbeta saker och ting!
Jag lyckades ta mig ifrån det, jag krigade för att bli iväg skickad på behandling och efter mycket om och men så skickade soc iväg mig långt upp i skogen på ett 12-stegs hem.
Och jag krigade mig ur beroendet pga att jag har min son om inte han hade funnits så skulle nog inte jag heller funnits nu...
Men även fast jag har vart drogfri nu sen 21 sep 2011 så finns suget fortfarande kvar och vissa dagar är extremt mycket jobbigare än andra och jag antar att det kommer vara så ett bra tag till!
Jag försöker och försöker för att få mitt liv att gå runt men endå så gör det inte det, det dyker upp motgång efter motgång och jag vet inte hur mycket mer jag kommer palla, jag är så himla nära gränsen till att ge upp!!
Mitt psykiska mående är verkligen inte det bästa just nu...
Och är även såå fruktansvärt orolig över P som jag skrivit tidigare om, han var på behandling och jag fanns där för han för att han kände sig ensam och jag vet hur mycket man behöver någon hos sig som bryr sig då dom flesta lämnar än när man knarkar, men hans drog sug tog över och jag har ingen aning om vart han är, vad han gör eller hur han mår :( 2 dagar har gått men det känns som en oändlighet... Jag är livrädd för att få ett meddelande om att han tagit överdos, 22 år och herionist?!? En sån ung och underbar människa och så trasig :'(
Önskade att jag kunde rädda honom en vilsen liten själ... :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det allra bästa att göra när man mår som sämst är verkligen att ta sig ut till stallet, man får sån ro i kroppen och allt jobbigt bara "poff" borta.. det är såå jävla skönt! Men den där motivationen och orken till att ta sig ut från lägenheten finns ...

Fan vad jag hatar mitt värdelösa liv, jag är såå jävla less på allt. Jag ångrar att jag skaffa barn, jag ångrar absolut inte min älskade son men pga att han finns så finns jag. Jag är så jävla trött på att kämpa för att hålla mig på banan, jag är så ...

Jag tycker verkligen inte om att vara nedstämd jag verkligen HATAR alla jävla negativa känslor för dom tar så otroligt mycket energi av en! Jag är så jävla LESS på att vara ledsen, jag är så jävla LESS på att känna mig missförstådd och det "svarta...


Igår var det 1 år sen min älskade lille Spiros lämnade mig.. det sägs att sorg blir lättare med tiden men det kan jag verkligen inte hålla med om! Han var min bästa vän min soulmate och allt skulle vara så extremt mycket lättare om jag hade min lill...

Vet inte riktigt hur många gånger jag har bestämt mig för att börja blogga igen så vi säger väl att de är fjärde gången gillt ;).. Den senaste veckan har inte varit min vecka precis, jag har varit rätt deppig och lätt irriterad, känt mig slutkörd ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards