Alla inlägg den 7 april 2015

Av Jennie Jakobsson Johansson - 7 april 2015 11:17

Jag tycker verkligen inte om att vara nedstämd jag verkligen HATAR alla jävla negativa känslor för dom tar så otroligt mycket energi av en!

Jag är så jävla LESS på att vara ledsen, jag är så jävla LESS på att känna mig missförstådd och det "svarta" fåret i min umgänges krets och i min familj. .

Varför ska jag vara så jävla misslyckad och misslyckas med ALLT?!? Jag är så jävla trött på alla dessa jävla känslor och ännu tröttare över att jag inte kan hantera dom överhuvudtaget. . Så jävla less!!!

Jag hade en jävla piss dag igår, bli dumpad via SMS ,var ju såå jävla moget!! Jag har gråtit floder mina ögon är som bollar jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, paniken inom mig är på väg att krypa ifatt mig och all min jävla medicin mot detta har jag ju självklart lämnat hemma, jag hade verkligen INTE räknat med att gråta mig igenom denna Stockholms resa... faan! !!

Orkar fan inte mer!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards