Alla inlägg den 9 april 2015

Av Jennie Jakobsson Johansson - 9 april 2015 23:16

Det allra bästa att göra när man mår som sämst är verkligen att ta sig ut till stallet, man får sån ro i kroppen och allt jobbigt bara "poff" borta.. det är såå jävla skönt! Men den där motivationen och orken till att ta sig ut från lägenheten finns inte, och det är det som är så jävla jobbigt även fast man innerst inne vet mycket väl hur skönt det är att få en paus ifrån allt tänkande och att en ridtur hjälper så jävla bra..
Är faktiskt jävligt glad över att jag efter mycket om och men så kom jag till slut iväg..
Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av vampire Diaries innan det är sov dags, imorgon blir det ut till stallet igen och ta mig en långritt så kommer jag nog bli ännu mer ro fylld i sinnet...

Natti natt

Av Jennie Jakobsson Johansson - 9 april 2015 13:42

Fan vad jag hatar mitt värdelösa liv, jag är såå jävla less på allt. Jag ångrar att jag skaffa barn, jag ångrar absolut inte min älskade son men pga att han finns så finns jag. Jag är så jävla trött på att kämpa för att hålla mig på banan, jag är så jävla less på att vara deprimerad och ledsen så jävla mycket som jag är.. jag ORKAR verkligen inte mer!! Jag vill bara försvinna från detta liv och slippa allt jävla lidande, alla problem, all ångest, alla misslyckanden, alla jävla fucking känslor som styr över mig!! Jag ORKAR inte kriga mer...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards