Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 14 februari 2014 19:12

Asså jag är såå jäkla stolt över min lilla Spirran <3 jag red in henne för 6 månader sen och hon har gjort så sjukt mycket framsteg :D

Idag red jag ett pass i ridhuset i kanske 1 timma och hon gick såå himla fint både i skritten och traven och även i galoppen hon har aldrig varit så fin tidigare som idag :D

Och idag var det även första gången för oss 2 som vi galopperade flera varv på volt, jag är såå himla glad :)

Är rätt svårt att förklara lyckan inom än man får när ridpasset gått bra men dom som rider vet exakt vad jag menar :)..

Imorgon har vi träning för världens bästa tränare, har ridit för henne sen jag var 12 år och det är tack vare henne som jag själv utvecklas så extremt mycket i ridningen :)

Nu är det snart dags att hoppa av bussen och åka hem så vi hörs :)

Denna bild är från förra träningen som också gick super :)

Av Jennie Jakobsson Johansson - 14 februari 2014 12:02

För 6 år sen låg jag på Huddinge bb vid den här tiden med jordens värkar, men det bästa av allt var att jag blev mamma till världens sötaste Leon ?.

16.5 timmars värk arbete var så himla värt det.. Jag kan inte fatta att min "lilla bebis" fyller 6 år idag! Helt ofattbart, han börjar lixom i skolan om 6 månader. Tiden går verkligen alldeles för fort ?.

Stort grattis på din dag Leon mamma älskar dig obeskrivligt mycket

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards