Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 18 februari 2014 20:51

Då var denna dag också avklarad, det här med rubriker är galet jobbigt tycker jag :P

Sitter på tåget på väg hem, har haft full rulle sen kl 06.30 idag och nu är kl 20.41, först vart på praktiken, fick hjälpa till med några moment idag och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få köra lite själv ska bli jäkligt kul faktiskt, så tråkigt att bara gå bredvid och inte få göra något.

Är på ett demens boende med den bästa personal styrkan, även alla damer och gubbar som bor där är såå himla sööta :) kommer sakna stället när praktiken är över men som tur är så har jag 3 veckor kvar :)..

Efter praktiken åkte jag ut till stallet, en tjej som heter Martina kom ut och red och ska bli Spirrans nya medryttare, dom funkar jättebra ihop och hon rider spirran så himla bra också så det känns toppen att hon vill börja :)

Lite om min dag, nu måste jag hoppa av tåget och springa till bussen så tjingeling ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards