Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Jennie Jakobsson Johansson - 17 februari 2014 20:14

Idag var det första dagen på praktik platsen pga att jag vart "sjuk" för att kunna jobba, måste ju få ihop mer timmar nu eftersom vi hämtar hem häst nr 2 nästa helg ;).

Var rätt kämpigt att kliva upp 06.15 då jag ej är van med så tidiga mornar :P men väl på plats blev jag varmt välkommen, och fått en super handledare också :) fast alla var super trevliga, jag kommer trivas som fisken i vattnet där :)..

Drog en timma tidigare för att hinna till arbetsintervjun som var i täby, och även den gick super kändes jättebra :) och fick veta på en gång att jag är en av dom 2-3 som går vidare till steg 2 alltså få träffa brukaren, och det kändes ju också super :) betyder att jag gjorde ett gott första intryck ;) sen är det bara hoppas på att person kemin mellan mig och brukaren passar bäst så att jag får jobbet :P..

Efter arbetsintervjun mötte jag en tjej som heter therese, första gången vi träffades men vi har snackat ett tag på fb allt började med att hon skulle bli medryttare på Spirran men det slutade aldrig så, skitsamma följde med henne hem iallafall vi satt och snackade och sen käkade vi middag, hade jätte trevligt :)..

Och nu sitter jag äntligen på tåget på väg hem tar ju 1timma och 22 min innan jag är hemma men sängen är verkligen efterlängtad nu, är heelt slut som artist igen :P hehe.. men min dag har endå vart super :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards